Thursday, May 3, 2012

si tikus panjai punya kerja


bila aku tengok lagi gmb dkat atas ni .. pandai senyum senyum pulang aku .. TERIMA KASIH bebanyak la hamba Allah yg bernama aliff ni .. berh .. pepandai jer ko n kan .. ada ada ja modal ko tu nak kacau aku .. brapa kli dah aku "terkena" dgn mamat n .. hahaha! tpi aku suka gadoh dgn dya .. bila aku gadoh gadoh dgn dya .. aku teringat kat arwah abang aku .. hurmm.. next sem dya x da lagi dah .. opss! maksud nya dya dah x da .. dya pgi LI .. Latihan Industri .. jdi sem dpan x da geng gadoh aku .. ada .. si shahril tu .. tpi best lagi la kalau gadoh dgn mamat poyo si aliff ni .. aka tikus panjai .. ahahh! "missing laptop battery happend" haha! dya ckp mcm tu sbb shahril ckp .. battery aku ni x pernah nak habis .. ada ada jer menyampok kalau diaorang cakap .. hehe ..

No comments:

Post a Comment