Thursday, May 3, 2012

Job


yah .. i need job .. memandangkan politeknik ni bermurah hati sangat bagi cuti smp 2 bulan kan .. jdi aku pun kena la jga crik keja .. dri aku dudok rumah membina badan .. xda duit masok .. bgus aku keja kan .. at least dpt jga aku tolong family aku sikit .. dan .. x nak lah susahkan mak aku .. kalau boleh yuran utk sem 2 nanti .. aku nk guna duit aku sendiri .. mmg tu yg aku nak target .. 

tadi kawan aku cindy dya ada post ::

*** Need your attention! Vacancy at Famous Amos (parkson)! Male/Female Fulltime/Partime if interested pm me. This heaven of cookies dah naikkan gaji. ;D if can, A.S.A.P Thankyou!!! ***


bunyi job ni agak MENARIK kan ?? keja kat tempat coklat .. den payment dya pun MENARIK juga .. rm7++ .. nama tempat keja ni "FAMOUS AMOS" .. nak try ke x ek ?? try la kan dulu .. gaji dya n pun lumayan jga sikit .. so .. waiting for miss cindy jak tok .. ngee! but i hope i can gt this job .. insyaAllah .. aminn <3




No comments:

Post a Comment