Sunday, May 11, 2014

Tikam Balik aka Throwback

Assalamualaikum 

Hai 

Since kmk dah ada "nawaitu" nak berjinak-jinak balit dgn blogger kan . 
So, i korek-korek balit lah my older post entry . 


"HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"

"IIIIEEEEUUWWWWWWWWW"

"HHHHMMMMMMMMMMMMMMMM"



See, if kmk pun dah boleh gelak, rasa annoying, rasa macam "krik krik" with my own hasil karya taip-ing ya . Apatah agik siapa-siapa yang ada singgah blog atau terbaca entry kmk kan . Mesti macam macam juak feeling ktk orang kan ?? 

Dalam bahasa Orang Makan Keju is "THROWBACK" ..
Dalam bahasa Orang Makan Belancan is "TIKAM BALIK" ..

Seriusly my older post entry, i can assumed it like a "budak-budak punya feeling lebih" .
HAHAHA . U know what, i posted things macam merapu . If u guys rajin tahap maxima! just korek-korek jak older post entry kmk k . 

I WILL NOT DELETE IT ! I PROMISED !! 

Guys, do not ever ever delete your past story ok ?? 

Sebab apa, kita sik akan jadi apa yang kita ada sekarang . Understand or not ???
Maksudnya dengan kata lepas di summary cut and so on, perkara lepas menjadikan kita apa kita sekarang . Sama ada dari segi bagus atau pun kurang bagus . 

Contoh, i pick one example lah yang selalu jadi isu nowadays kan .
Kes kenak tipu insuran, its quite famous issue lah kan . Biasalah zaman IT semua boleh jadi . Even my sister pun pernah kenak but Alhamdulillah my sister kira kategori cleaver juak lah sik termakan dgn pujuk rayu this people . So if mun dah kenak benda-benda cam tok . Sampey melibatkan akaun bank dan boleh melesapkan duit dalam akaun bank . Ya memang kes naya . Once bila dah kenak sekali, kita akan lebih berhati-hati on future dari sesetengah orang yang sik bertanggungjawab tok . 

Berbalit agik dengan apa yang kmk padah just now . Kira similiar lah dgn situasi tok . Benda lepas yang menjadikan kita apa kita sekarang .

Mun kmk, bila kmk tangga balit entry kmk yang lamak-lamak ya kan . Kmk tauk ya dirik kmk dolok . Apa yang kurang pada dirik kmk dolok . InshaAllah kmk perbaiki utk jadi yang lebih baik now and future . Amin . HIHI .

So conclusion here is, jangan pernah malu dengan dirik kita yang lamak-lamak dolok-dolok basik pun cerita ya ok ?? Benda lepas jadi pengajaraan utk kita pada masa akan datang . Tinggggggg .

*Nunuyyyyyyy*

Ive to go, Nenek dah tunggah .

With lots of love,
Nunuy :)

No comments:

Post a Comment