Monday, July 16, 2012

First Day

HaiHaiHai ..

waa nampak happening jer kan "HAI" aku tu .. hehe .. ok laah .. hari ni "monday" .. so today is my first class sebagai budak Semester 2 .. and still budak budak yg sama .. tpi tak semua yg ada tdi sebab ada 3 orang budak dlm klas aku tu ada yg dah pindah , berhenti sbb dpt tawaran SPA .. waa ! congrats yah for our "baby face" [HUSSEIN] ..

Hari pertama ni boleh aku kata kan "SIYUK" bak kata org sabah .. hahah ! sbb nya diaorang oke dah tak macam sem lepas .. tpi syg nya kta orang nanti ada yg tak sama klas .. sbb diaorg repeat subject .. but i hope u guys study smart .. jangan main main lagi ..

Puasa dah tak lama lgi kan . aku harap puasa kli ni lebih bermakna .. walaupun aku tak dapat berbuka puasa dgn family aku d sarawak .. ni kira ujian lah untuk aku kan . chewahhh ! hehehe .. ganti puasa pun aku blom lgi n .. mak ai mampus la aku klu mcm ni ..

OKE ! OFF ! kjp lgi nak g meeting RP .. jdi AJK makanan kan .. heee :)

PUPYE .. love,RedElmo ..

No comments:

Post a Comment