Wednesday, December 8, 2010

harapan seorang IBU dan GURU

tinggi harapan mamak berik kat aku..tpi aku tauk..aku xkan dpt semua A dlm SPM ku kdk mamak maok ya..aku tok xla pndy gilak kdk sesetgh org kan yg dpt semua A..ngakuk la juak ku tok dlok mmg gaok..tpi xla gaok glak..hehehhe!!ya pun mybe aku tlalu gaol ngn kwn pey aku lpk pljran aku..tpi aku kiniek nang dh bubah la..xgya gik..sebab harapan mamak yg tgi alu mok tga aku berjaya lam idup..pat msok U cam kakak ku ya..and nya pdh aku jak gik harapan nya..mamak xmok aku slh pilihan mk blajar apa..cam kakak..mmg kakak dpt msk U n lulus dpt diploma pa smua ya..tpi kakak slh pilih jurusan yg blh melelah kan drik kedirik..awal ku pdh ngn mamak..mmg nurul xminat psl hotel2 tok..nurul lebih mint psl akaun2..ya mamak trs mdh ok mun mok akaun..boh jak ambik hotel..MEMANG!heheheh
my mamak tersayang <3
wah!!bangga la juak ku tok tek..hehe!xla bkn bangga apa..jdi contoh yg terbet bha k adik saudara dik mpun..
nya sit sblah aku..den nya tga pic tyme ku convo ya..nya pdh ee gmb apa ya..??
jdi ku pdh laa..ijul mok ka k baju gya..
bju apa ya??
mestila nya nanyk byk nak..biak la kata kan..hehhe
ya bju k pljr yg dpt anugerah 5bintang..cemerlang..
mun nak k bju tok blaja bnar2..boh leka..
boh nak men game jak keja..
wah!!!hehehhe..
at least aku dpt tunjuk teladan yg bet k biak2..
ku xmok cdak nyesal dudi ari lak..

 harapan cikgu ho mee mee pun sama juak k aku..masa ku mintak markah trial ya..nya engkh A+..aku guwo jak mdh cikgu saya nak A+..terus nya mdh..mmg cikgu nak letak A+ utk kmu..sbb cikgu thu kmu blh buat and dpt A+..omg!!ya benar cikgu tok..tauk la trial ppr 2 ku dpt 70 lbih per80..tpi ku kan try juak!!n cgek gik nnya mok tga aku jdi akauntan..semesti nya cikgu,,SAYA MAU JADI AKAUNTAN..MALAH LBIH TGI DRI ITU..SAYA NAK JDI JURUAUDIT!!!ya cita cita aku..
insaAllah mun d izinkan oleh Allah aku akan dpt capai cita2 aku ya..n aku mok tunjok ngn org yg pandng rendah ngn aku and family aku lamak tok yg aku dpt berik senang family aku..walaupun dlok kowg pdh aku mcm2..AKU AKAN BUKTIKAN WALAUPUN AKU X DA BAPAK CAM KORANG X KAYA CAM KORANG..ONE DAY AKU AKAN BERJAYA CAM ORANG LEN.YA JANJI AKU..!!

No comments:

Post a Comment